Politica de retur și garanție

In cazul in care nu sunteti multumit de un produs comandat, il puteti returna, in conditiile expuse mai jos.

Prezentare generală

  • Termen returnare: 30 zile calendaristice de la de la data intrarii in posesia dvs a produselor pentru clienti persoane fizice.
  • Termen de rambursare a contravalorii produselor returnate: 10 zile calendaristice de la primirea de catre noi a produselor returnate.

Aplicare

Dreptul de retragere / retur se aplica numai cumparatorilor persoane fizice.

Cumpărătorii care utilizează produsele în scop profesional, inclusiv societăți comerciale, persoane fizice autorizate, întreprinderi individuale, întreprinderi familiale sau alte entități juridice, beneficiază de posibilitatea returului în termen de 10 zile calendaristice de la data primirii produsului, cu aplicarea unei taxe de restocare de 5% din valoarea comenzii.

Produsele returnate trebuie să fie în aceeași stare în care au fost livrate, fără semne de utilizare, în ambalajul original, cu toate accesoriile și documentele incluse. Costurile transportului pentru retur sunt suportate integral de către cumpărător.

Cum poti face returnarea:

  • Ne informati cu privire la decizia dumneavoastra de a returna, prin email sau telefonic
  • Primiti de la noi formular de retur. In acest formular veti completa, printre altele, informatii privitoare la produsele pe care doriti sa le returnati, banca si contul bancar in care va va fi rambursata valoarea produselor returnate. Alternativ, formularul poate fi accesat si completat pe pagina de Formular retur.
  • Puneti produsele de returnat intr-un colet. Va rugam sa impachetati produsele astfel incat sa fie protejate cat mai bine si asteptati confirmarea acceptului de retur impreuna cu adresa unde trebuie sa returnati returul.

Costurile transportului returnarii

Costurile transportului returnarii vor fi suportate de dvs.
Important: va rugam sa nu ne trimiteti produsele returnate folosind plata ramburs, intrucat nu le vom accepta. Rambursarea banilor se face prin virament bancar, doar dupa ce verificam starea produselor returnate.

Rambursarea contravalorii produselor returnate

Sumele care se ramburseaza acopera doar sume pe care le-ati platit si cuprind:

  • Valoarea produselor, platita de dvs. prin comanda initiala
  • Costurile livrarii initiale a produselor care dvs.

Termen de rambursare a sumelor: 10 zile calendaristice de la data la care intram in posesia produselor returnate.

Modalitate de rambursare:

  • pentru Comenzile achitate cu card online:  prin restituire in contul din care a fost efectuata plata;
  • pentru Comenzile achitate cu ramburs sau prin banca / OP -> prin virament bancar, in contul pe care il furnizati in Formularul de returnare

Exceptari de la returnare si rambursare

Produsele pe care le returnati trebuie sa fie in aceeasi stare in care le-ati primit.
Ne rezervam dreptul de a nu accepta returnarea sau de a face rambursare partiala a contravalorii produselor, in situatiile in care produsele:

  • sunt deteriorate, prezinte urme de uzura sau semne de folosire excesiva sau utilizare abuziva, zgarieturi, ciobituri sau lovituri sau socuri mecanice/electrice
  • au ambalajul deteriorat sau incomplet
  • au accesorii, componente sau documente lipsa (dintre cele cu care a fost livrat)
  • au fost livrate impreuna cu produse cadou iar acestea lipsesc din coletul de returnare
  • au facut parte dintr-o comanda speciala (comanda speciala este aceea care nu face parte din stocul uzual al Vanzatorului dar care poate fi livrat pe baza unei comenzi ferme si plata unui avans).
  • au fost personalizate sau confectionate special pentru dvs, la cererea dvs.

De asemenea, nu vor fi rambursate costurile suplimentare determinate de faptul ca ati ales alta modalitate de livrare decat cel mai ieftin tip de livrare standard oferit de noi.

Baza legala a returnarii

Potrivit articolului 9, Ordonanta de Urgenta nr. 34/2014 din 4 iunie 2014 privind drepturile consumatorilor in cadrul contractelor incheiate cu profesionistii, „consumatorul beneficiaza de o perioada de 14 zile pentru a se retrage dintr-un contract la distanta sau dintr-un contract in afara spatiilor comerciale, fara a fi nevoit sa justifice decizia de retragere si fara a suporta alte costuri decat cele prevazute la art. 13 alin. (3) si la art. 14.”

GARANȚIA PRODUSELOR

Garantia se acorda 24 de luni de la data livrarii produselor.
Pentru produsele a caror durata medie de utilizare este mai mica de 24 de luni, termenul de garantie se reduce la aceasta durata. Din aceasta categorie fac parte accesoriile si consumabilele auto (covorase auto, capace roti, odorizanti auto, suporti numere auto, cabluri pornire auto, etc), filtre auto (aer, ulei, combustibil, habitaclu, etc), becuri, stergatoare parbriz, solutii spalare parbriz, antigel, lichid de frana si aditivi etc.
Garantia acopera defectele de material de fabricatie sau viciile produselor, aceestea fiind reparate sau inlocuite in cadrul termenului de garantie cu altele noi, conform dispozitiilor legale. Termenul de garantie curge de la data livrarii produselor.

MODALITATI DE ASIGURARE A GARANTIEI

Consumatorul poate inapoia doar vanzatorului produsele, in cazul lipsei conformitatii si/sau a viciilor ascunse aparute in perioada de garantie/valabilitate, in termenul legal, insotite de urmatoarele documente:

  • Copie dupa factura de achizitie si a dovezii efectuarii platii (bon fiscal sau chitanta curier, dupa caz);
  • Certificatul de garantie care a fost eliberat la vanzare;
  • Dovada efectuarii montajului intr-un atelier de reparatii autorizat de catre Registrul Auto Roman (R.A.R.) pentru tipul de manopera executata (factura fiscala si deviz de montaj) daca este cazul;
  • Documentul emis de catre atelierul de reparatii autorizat prin care se constata defectiunea si sunt explicate cauzele aparitiei acesteia, inclusiv raportul generat de tester/diagnoza acolo unde este cazul (ex. debitmetre, supape EGR, senzori, componente electrice, sonde lambda, amortizoare, discuri frana etc);
  • Copie dupa autorizatia tehnica R.A.R. a atelierului de reparatii in care s-a efectuat montajul;
  • Reclamatie garantie care se elibereaza de catre vanzator;
  • Copia certificatului de inmatriculare a autovehiculului in cauza acolo unde e cazul.

In cazul in care expediati produsele prin curier, va rugam sa ne comunicati si in scris la office@kit-siguranta.ro motivul returului, data la care ati predat produsele curierului si numarul de expeditie (AWB).

EXCEPTIE DE LA GARANTIE

  • Produsul a fost cumparat de la alt comerciant si nu de pe site-ul kit-siguranta.ro;
  • Produsul nu a fost montat intr-un service autorizat R.A.R. pentru tipul de manopera executata, acolo unde este cazul;
  • Produsul nu a fost montat corespunzator sau a fost montat impreuna cu alte piese conexe uzate, defecte sau modificate;
  • Produsul a fost folosit in alte scopuri decat cele indicate de producator;
  • Consumatorul a comandat in mod gresit produsul, nu a pus la dispozitia noastra date de identificare sau le-a transmis incorect;
  • Consumatorul solicita garantia in afara termenului mentionat mai sus;
  • Produsele prezinta o uzura normala (fireasca);
  • Lipseste unul din documentele care trebuie sa insoteasca produsul asupra caruia se invoca garantia sau daca informatiile continute in acestea sunt gresite, incomplete sau ilizibile;
  • Deteriorari/distrugeri, etc. cauzate de transport, manipulare, depozitare necorespunzatoare, utilizare sau exploatare necorespunzatoare, apropierea de surse de caldura, contactul cu produse chimice agresive etc.;
  • Produsele, materialelele de exploatare sau de intretinere au fost uzate/deteriorate/consumate etc. ca urmare a utilizarii acestora in alte scopuri sau pe alte vehicule decat cele pentru care au fost fabricate;
  • Demontarea in parti componente sau subansamble a produselor, precum si deteriorarea sigiliilor, acolo unde este cazul;
  • Defectarea produselor din cauza prezentei corpurilor straine, prafului, murdariei in zonele de functionare a acestora;
  • Produsele prezinta urme de lovituri, socuri mecanice, zgarieturi, rupturi, fisuri, vopsire, sudare, etc., neimputabile produsului;
  • Uzura sau defectul sunt din cauza suprasolicitarii, intretinerii sau reglajelor necorespunzatoare, a interventiilor neautorizate efectuate asupra produselor in perioada de garantie a acestora;
  • Seria/codul/marcajul de identificare al produsului este sters/indescifrabil, sau prezinta marcari ori stantari artizanale;
  • Vehiculul pe care a fost montat produsul a fost accindentat sau a suferit avarii produse de factori externi, atmosferici sau de alta natura (socuri termice, mecanice, electrice); situatii provocate de hazard, starea drumurilor si conducerea autovehicului: impact cu corpuri dure si taieturi accidentale, frecari laterale sau centrale cu efecte de uzura si dezvoltare caldura, continuarea rulajului cu diferite corpuri taioase.

Atentie – in situatia constatarii unei defectiuni a produsului la deschiderea coletului, din cauza transportului sau a producatorului, accesoriile auto vor fi schimbate in cel mai scurt timp posibil numai in urmatoarele conditii: produsele defecte vor fi impachetate in ambalajul de transport original sau intr-o cutie din carton dublu stratificat pentru o cat mai buna protectie pe durata transportului si trimise la sediul nostru. Imediat dupa constatarea defectiunii de catre vanzator, produsele vor fi inlocuite și vor fi trimise la adresa specificata, fara niciun cost suplimentar!

Coșul tău
Scroll to Top